AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!

Min rygg gör så jävla ont!!!! ... Så less jag blir! Ja kan inte ens röra mig utan att de gör as ont, hata förkylning..... Gör min rygg ont.. Hoppas fan de gå över tills helgen annars bli ja arg..
O idag under gympan så gick ja o träffa min älskling :] va inte me så då råååååka ja bara smyga iväg (A) hihi busigt :D Men iaf.. Jag fick puss o jag är nöjd, för ett tag iaf. O Herman är mongo xD! Då ja som sa till Mattias att ja hade jätte ont i ryggen så fick ju Herman lust att göra en som "buhu-blick" åt mig xD en jävla bra bit genom korridoren också, de va då vi va påväg från matan te n3. Satan så mongo han är xD ojojoj, dagens ungdom säger ja bara!
Sen så ha ja lyckats att göra så att de regna ner vatten i mitt lås igår o idag hare ju vare minus så mitt lås ha fryse ganska ordentligt... Men imorrn så ska ja gå dit me tändare o låsspray o kirra biffen!


Men nu orkar ja inte skriva nå mer typ... Orkar inte tänka (A)
Kanske glass sen, vi få se. Bli iaf varmdusch för o se om ryggontet går över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0