Arg ja blir!

Ja jag ha ju inte vare så snabb på o uppdatera på ett tag nu, men de kändes inte som ja hade nå värt o skriva. De ha som ba vare skola o massa sån där skit.

Men men, nu kmr vi till min rubrik. I fredags så va ja o Mattias på hans som "klassfest" med hans gamla klass, som han då gick 7-9 me, och de va typ mest bara folk från hans klass där, va typ inte så många som inte gick i hans klass då. Men iaf, då nä vi skulle hem då upptäckte vi ju att hans explorer o min minttu va borta -.-' ARG JA BLEV DÅ! Inte fan gå man o ta nån annans sprit hlr, va ju inte speciellt mkt kvar i nån av dom så varför ta dom? Men då när vi gick ut till bilen så såg ja en snubbe som höll i nånting som såg ut som en minttu flaska, o så vänta ja som ett tag o då så rörde han på sig o då såg ja att de va MIN minttu!! Då gick ja fram o ba "alltså då de där ä min minttu" åsså fråga ju typ också varför han tog den, o till svar fick ja "Ah men den låg ju i en kasse" ... Ja ba vah?! Så jävla korkad!! Men ja va för påverkad för o tänka så långt som o skrika på han, ja va typ ba nöjd över o få tillbaka den, va ju inte allt för mkt han drucke...
Så ja ä lite smått förbannad.

Nog om de, nu resten av helgen så ha ja o Mattias mest bara chillat, igår så gick vi o köpte godis på shell, va typ 5 spänn kilot (A) nom nom, köpte typ för 32 spänn, ja behärskade mig ju typ!! I'm in chock x)
Men men, tagga sista veckan innan lov nu ba! Kmr bli skönt ändå o få lov, o sen jul me massa godis o presenter, måste bara se till o fixa alla presenter i veckan också..

Kommentarer
Postat av: Staffan

Okaj, inte schysst alls,!

men du fick tillbaka din men fick mattias tillbaka sin explorer ?

2009-12-13 @ 17:19:59
Postat av: Süperman

Annars vare ju 5 spänn hektot, inte kilot

2009-12-14 @ 22:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0