Det svider....

... Då ja tänker på att ja aldrig riktigt ha fått vare me min älskling på evigheter...
De  gör ont att tänka på att de va 3 helger sen ja va me han.. 3 helger sen ja fick mysa på riktigt me min älskling.. Ha väl träffa han några ggr under veckorna o som pussats o så, men inte äre så mkt mer egentligen... En lr två ggr ha han vare här o sove över o en gång sov ja hos han, men de va för ja skulle till ske-å dagen efter...
Det gör ont att de ofta aldrig bli som ja vill att de ska vara.. Att mina känslor ofta få ta stryk för ingenting.. Hoppas för mkt o sen blire besviken så de gör ont då de inte bli som de va tänkt..
Ja vet inte hur mkt stryk ja ha tänkt o ge mina känslor..


Jag saknar hans varmakropp breve mig då ja lägger mig i den kalla sängen.
Jag saknar hans sätt att hålla om mig då man ligger breve han i sängen.
Jag saknar då han säger ja älskar dig innan man ska sova.
Jag saknar hans underbara kyssar.
Jag saknar hans busiga leende.
Jag saknar hans söta sätt att kisa då han ser på tv.
Jag saknar då han skuttar runt o flummar sig.

Jag saknar hela han.
Jag älskar dig Mattias.



De låter typ som världens undergång ungefär.. Men ja måste få skriva av mina känslor. De låter värre än va de egentligen är. De ä bara de att ja inte få träffa han så mkt som ja egentligen vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0