Ont i halsen o försovning

Dagen började ju bra med att man hade ont i halsen o somnade om efter väckarklockan så man försovde sig, hann inte äta frukost, tog ba på mig kläderna o sminka mig lite o gick till busshållsplatsen. Tog en full buss till skolan idag o kom lite försent. Sånt som händer.
Ja känner mig typ sjuk också eftersom ja ha ont i halsen o jävligt ont i huve o ipren hjälper inte så de ä ba o härda.. O mitt humör va ju inte så bra idag.. Förlåt älskling...

Hoppas bara ja inte bli sjuk nu o att de ba ä en helt vanlig förkylning.
Måste plugga spanska sen också.. FY SATAN! Hata spanska... Sen måste ja förska läsa klart min svenska bok snart så ja kan tänka på min redovisning om den.
Jaja.. ska försöka somna i tid idag så ja känner mig piggare o slipper försova mig imorrn också..

O i helgen blire då att fara till Fisktjärnliden till en barndomskompis! :) Ida, o Hanna ska också va där så de blir trevligt att träffa dom igen, är ju inte så ofta.
Men ingen Mattias i helgen...... De suger.. Kmr säkert må skit ba för att ja skippa han o va me dom ist.. Men vi se väl.... </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0