Tråååk..! o alldeles för långt inlägg för att nån ska vilja läsa skiten

Jadu... Den här helgen känns typ dryg.. Inge kul gjort, inte fått sova så mkt som ja vill, städat gamla lägenheten.. Ja de ä ju typ de som ha hänt.... O imorrn så ska ja typ sova länge! sen fara till vindeln vi 6 för o åka till stan för att de ä skola igen... FY FAN! Ja orkar verkligen inte! Ja är helt ur fokus, är typ på en annan planet, känslorna bara flyger runt och ja kan inte koncentrera mig på skolan, pallar verkligen inte göra läxorna..
Behöver nått som får mig o komma igång igen, kunna fokusera. Jag orka inte då de gå dåligt i skolan, vart satans förbannad o besviken på mig själv då ja ba fick G på senaste matteprovet, ha typ inte fått G på ett matteprov sen typ.... Nånsin kanske? ÅNGEST!! Jag börjar känna pressen..

O just nu vill ja bara ligga i Mattias famn o känna mig trygg, känna mig säker på mig själv. Typ nästan bara då ja känner mig de. Vill bara ligga o lyssna på hans andetag o hjärtslag, känna mig lugn, ingen stress, bara han och jag. De finns inget bättre än han! <3


O ja ha komme på att ja ha alldeles för mkt känslor innom mig som jag inte kan kontrollera. Känslorna flyger ofta ut huller som buller och ställer bara till en massa i mitt huve så ja börjar må dåligt, jag hatar mig själv för de. Vrf ska just jag ha de såhär då mitt psyke inte klarar av de? Jag bryter ju bara ner mig själv så att jag till slut är bara en liten plutt i den här stora världen... Ja kanske verkar stark ibland men de är ja verkligen inte! Jag är svag, alldeles för svag. O ja orkar egentligen inte skriva sån här skit men no satan gör ja de iaf....
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!



Jag älskar min Mattias så jävla mkt<3 Tack för att du finns i mitt liv älskling!

Kommentarer
Postat av: Skäggpojken

Ingen orsak älskling :]

2009-11-15 @ 17:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0