Ah va nervös ja vart!

Haha pinsamt ändå o bli cp nervös men va fan!

Va o kolla på en visning på en lägenhet nu ikväll me världens läge! 41kvm as fin! *Endast ungefär 4500 i hyra* Men de äre fan värt för det där underbara läget alltså! Typ 3 kvarter från Draggen typ, nästan vid statshuset. Fy fan va ja vill ha den! Ja är typ kär! Va no först som skicka mail till dom men ja undra ändå om ja få den... Man vet ju aldrig nu för tiden tyvärr.. Men det är bara att sitta och hoppas på att dom ringer min mamma åsså äre kirrat! fast de bli inte flytt förrns den 1 juni isf men aja.


O jag ha träna typ cp mkt för att vara jag btw! Jag gick/jogga fram och tillbaka till e4an på strandpromenaden, inte alls långt ju! Sen när ja kom hem så gjorde jag massa magövningar som finns i tidningen SOLO, och ja kan ju ba säga jag va slut efter de! Men skönt känns de ändå idag me lite träningsvärk i magen o de känns lite i benen också!
Sen så få vi inte glömma att jag ha cykla fram och tillbaka till skolan igår och idag! Jag känner mig jätte duktig! Kommer kännas bra i sommar tror jag, allt känns redan mkt bättre då våren är här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0