Åh vad skolless man kan va

Jag känner att jag börjar bli så jävla skolless nu då man känner sommaren är på G! Man vill bara va ute i solen och steka så mycket att man bli jätte brun! Men skolan förstör allt.. Och att man har massa arbete och prov att göra så känner man verkligen att man inte orkar någonting! Och det är ju inte allt, man har en lägenhet att ta hand om, hålla på att städa den så den är i fint skick. ÅÅH! Inte roligt!

Och helt seriöst... Jag bad typ till gud igår! xD Jag bad seriöst om att få lägenheten som vi kolla på igår, gud vad jag hoppas att jag får den men det kommer säkert inte att bli så eftersom det blir typ aldrig som jag vill, särskilt då det gäller sånt här. Blir fan cp! Jag kommer få bo i ett garage tills jag blir gammal och gaggig... Blä... Vill verkligen inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0