Idag har varit en bra dag!

Idag så ha ja övningskört till stan o lite i stan också, va roligt ^^ Nu ha ja kört i totalt typ 6 rondeller o ett rödljus! Haha, roligt. Men ja ville inte köra så mkt för ja känner ja måste bli säkrare på min körning innan!
Men men, vi ha köpt jätte mkt najs ^^ eller ja, vi pekar o fråga mamma snällt "kan vi få?" åsså så betalar hon typ. Lite skönt då man inte ha no god ekonomi att klara av att betala allt själv! Då äre bra man ha bra föräldrar som ställer upp, men märker man att dom tycker de för dyrt så kan man ju faktiskt betala en del av de.
Dagens inköp:
Ny parfym
Värmetåligt hårgrejs
Jeansshorts
Klänning till Magnus student
Ballerinaskor
Nitarmband, ett vitt o ett svart
Ja.. De va typ allt ^^ Jätte fint alltihop :] jätte nöjd, hoppas ja bara inte lessnar så fort som ja tyvärr bruka göra... Men ja ska göra mitt bästa!
Åsså bilder på kläderna måste ni ju få se :] :D

Klänningen då :] Den satt jätte fint o JÄTTE TAJT! Men de gillas ju.. Men den där vita köpta ja inte för den kosta 300 spänn... De betala vi inte för de där lilla! Utan ja ska försöka hitta nån billigare såndär i liknande modell!

O här är då shortsen! Awesome! Me like, men ja gillar inte mina vinterbleka ben men va fan, de är naturligt o så snart som solen kommer fram ska ja göra dom naturligt bruna också!

Dom ha nitar :D Gillas, lite sådär mer rockigt ^^

O sen något mer lite rockigt, igår så hitta vi en gammal skinnjacka, typ mörbrun som är min farbrors gamla, i källaren. Den satt typ awesome på mig x) Lite roligt då storleken va 50, hallå krympning? Men de enda felet me den är att den ä lite fult blekt på ena armen, men va fan, de se ju inte ja! Haha, få se hur länge ja har den!


Ha nationellt prov imorrn så måste förbereda mig lite mentalt,
sen så måste ja plugga till psykologiprovet!
Åååh, redovisningen skiter ja i alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0