Jag mår bra, bra, bra.

Josefin mår typ bra, ska till stan imorrn o träffa sin älskling <3
Ska typ va me han resten av veckan som de ser ut o han ha uppkörning på onsda o ja ä jätte nervös x3 hoppas han klarar de!!
O de ha som sagt faktiskt vare underbart o vare hemma för en gångs skull, fått köra min underbara skoter o lekt lite <3 kört på stöpan på alla sjöar o myrar, as härligt <3 båt! Brumm brumm
Men nu vill jag få va me min älskling också, synd inte han ha vare här, miss him!

Bra låt just nu:
Anna Bergendahl - This Is My Life
Den är faktiskt jävligt skön, är bra text o allt. O den säger ju som rätt saker, ja ja orkar inte direkt förklara. O sen ä den ju faktiskt årets vinnare i Melodifestivalen som vi ha fått skicka till nu nånstans de nu va.


O ja ha ju faktiskt hitta några fler sköna låtar men ja orka inte skriva in alla, de ä ba jobbigt ba så ni vet!
O ja vet inte va ja ska göra ikväll... Skulle va roligt o göra nått för o hålla uppe mitt humör men ja vet inte va man skulle kunna göra... Drygt.
Vill inte börja deppa igen för ingenting, ä ba jobbigt, nu då ja faktiskt typ kommit på ett sätt som gör mig att må bra o ja får ut mina känslor på ett bra vis. Ja kan kanske "avslöja" lite att de är typ som en bok, en väldigt dålig en, men ja försöker skriva vettiga grejer och så så att andra också skulle kunna förstå o sådär. O ja tycker egentligen att alla som må dåligt ska uppmärksammas, inte bara de som ha råka ut för nått o sådär. För alltså... Vem som helst kan ju typ må dåligt o man vet ibland inte varför o de förtjänar minst lika mkt uppmärksahet dom de som de faktiskt ha hänt saker för o så. Bara så alla vet. De ä min åsikt.
O ja känner mig som skrivarN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0