Känner mig duktig

Ikväll så har jag städat min lägenhet och diskat! Eller ja, jag har damsugat! Men mer behövdes typ inte, ville mest ba få bort allt grus som låg innanför dörren, kan ju lova att de inte va lite!
Sen så ha jag även gjort lite på en historia uppgift, känner mig duktig 1/3 klar på den uppgiften!
Sen så måste jag också få säga att jag har blivit ännu duktigare på att köpa ekologiska varor!
Jag har nu hemma:
Ekologisk ketchup
Ekologiska makaroner
Ekologiska havregryn

Sen imorgon eller någon av de närmaste dagarna så kommer ekologiska ägg! Jag känner mig ändå duktig! Jag kollar också ofta på ekologiska kläder då jag är o shoppar, jag gör gott för naturen känner jag. Hoppas bara att det är fler som gör som jag!

O imorrn ska jag vara me älsk! O kissti! Vi ska se bio, Clash of the Titans, lär bli äta på Mia's eller nått. Gott iaf. Alltid gott att äta på staden!


Visst är dom söta?


Btw, jag köpte vax idag till Valborg! Haha
Sen köpte jag även nagellack idag också, blått och fint.
GILLAS!


Men nu ska Josefin duscha så höres sen vah!

Kommentarer
Postat av: A

Ofta du ska se bio med min bror? :O Han berättar inget för mig :(

2010-04-16 @ 08:55:38
URL: http://malusdomestica.blogg.se/
Postat av: A

Fast en förklaring kan iofs va att jag inte har varit hemma sen i tisdags :P

2010-04-16 @ 10:11:23
URL: http://malusdomestica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0