Nostalgi bilder!

Ja ska cutta frida för att hon skicka dom här bilderna till mig! xP JAG FICK SJUUUK NOSTALGIKÄNSLA!! Gu va ja saknar tiden då de va ja, Hanna o Frida mot världen o typ inga bekymmer! De va så sjukt roligt!
De ä mest bilder på mig men iaf xD Frida skicka massa fula bilder på mig bara x) DETTA ÄR INTE ALLA HELLER! Ja lämna dom fulste 0=)
O ja skulle lägga upp massa av mina bilder som ja tagit men i typ 8an så crasha våran data hemma o typ alla bilder som ja tog vi den här tiden dom gick alldrig o se igen :( mappen me bilderna låste sig! Den finns kvar, men de kommer ligga där osedda.. Forever ='(

SÅ NJUT AV DESS "FINA" BILDER!




Haha kolla sista bilden! Den ha komme till att kallas "kåtblicks bilden" typ xD Ja se ju sjuk ut! HAHAHAHAHA ASG! De ä typ på min 14 års dag eller nånting om ja inte minns fel! I was Fjortis!! Omfg!

PEACE OUT DUDES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0