Sommaren är ju på G!

Måste först bara säga att jag är jääääävligt less på min samhälls lärare kan jag ju bara meddela! Hon kan inte göra ett rimligt prov, alldeles för lite tid för att göra det så man hinner ju inte ens visa allt man kan bara för att man måste köta igenom allt för att hinna allt... Bli så satans less på na kan ja ju bara säga.

Men vädret är iaf bra, hur gudomligt som hellst, man kan inte va annat än glad då sommaren är på väg! Gud vad jag älskar värmen!!! Loooove!!! Har på mig mina heta brillor då ja cyklar till och från skolan <3

Finns inget bättre än sommar, behöver man inte så mkt kläder o matcha! Haha, allt bli så mkt enklare då. Sen köra min älskade moppe o sola o bada <3 AAH JA VILL NU!!! Kom lite fortare tack!

Längtar jätte mkt till valborg också! Då ska ja till Holmträsk o vara me tantern! Awesome! Kommer bli asnajs, för då, då kommer ja typ få tugga! WOOOOHOOOO!!!! ÄNTLIGEN!! Fan hur många veckor som hellst sen man tugga, jag har saknat det jätte mkt! Låter cp men de är fan jävligt cp när man inte få tugga, fan jävligt drygt.

Honey bunney. I love Mattias <3 Snart ett helt jävla år med dig!

9/5 2009 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0