Angående utseendet.

Ja orkade inte ha kvar min fula o töntig bloggdesign som den va förut, de där me blommorna o skit! O eftersom ja inte fatta ett dugg i princip hur man fixar en egen design så skiter ja fullständigt i det! Ja bryr mig inte hur den se ut så, ba så ni vet tänkte ja! Kommer inte orka tjorva me nån fler bloggdesign nå mer så nu kommer de se såhär tråkigt o vitt ut!


Egentligen borde jag inte vara hemma nå längre än några dagar, få inte va hemma för länge. Jag påminns om för mkt som va dåligt, tänker inte nämna nått men säger bara att de gör mig deprimerad o få mig att må dåligt! Vill typ riva ut alla möbler o tapter o bara göra om! Få göra nytt, få ta bort de gamla o sätta i nya grejer för att glömma. Få känna att den nya Josefin är mkt bättre än den gamla, måste påminna mig själv, om att den gamla Josefin inte få komma tillbaka, inte den där deprimerade äckliga Josefin. Måste kunna tänka framåt och inte bakåt! De kan jag inte göra då allt ser ut precis som förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0