Brum brum

Idag är ja sliiiiten! Ont i huve nå jävulst o även i ryggen o nacken! Ajaj, smått jobbigt men de ä ba o härda, för gårdags kvällen va inte helt fel! Fick besök vi sådär halv 9? tills kl 1 x) haha vart lite sent men trevligt vare! O han kom ju på en motorpsykel o ja finner de väldigt... Grr! xD förlåt mig.. Kan inte låta bli, haha. Men iaf, vi låg typ på min säng hela kvällen o lyssna på musik o snacka o chilla o sådär, mysigt mysigt. O han kunde ju knappt ta tag i sig själv o fara hem heller, haha, måste ba få skratta åt pojken! Gå inte göra så mkt annat (A)

Men nu ha ja iaf lyckats göra klart min första läxa! Wooohoo, vilken lycka eller nått? Ha en till läxa tills på freda, kul kul. Sen ska ja laga mat o typ ut o ta mig en powerwalk? Om de kan sluta regna de vill säga! Ja måste fan träna lite, men orka inte riktigt gym (A) inte än iaf..

Aja, nu ska ja dansa ett tag till musik innan ja orka göra nå annat, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0