Mm pizza!

Idag gjorde ja pizza till middag o de va fucking awesome! Inte för att skryta, men ja är BÄST på att göra pizza! Sjukt god den va! Men Robin satt mest ba o skratta åt mig o sa att ja ströp degen? Kan nån förklara för mig hur fan man gör de! Skulle uppskatta svar faktiskt!

O imorrn kommer ja äntligen o kunna tvätta! Åh, vill knappt röra grejerna som ligger i min garderob för tvättning! Ha lega där sen i fredags, inte mums.. Måste även gå till en gubbe o snacka imorrn o hoppas på de bästa... Blööö, känner mig inte taggad! Sen måste ja hitta på nått o göra imorrn känner ja, för ba nu håller ja på o deppa ihop! VA ÄRE FÖR FEL PÅ MIG? Ba för att ja haft sjukt många dagar me massa skratt o roligheter så ska ja börja deppa efter de, klara inte min hjärna me för mkt glädje eller vad? Cp...



O jo just! Rekomenderar denna kille starkt! Chase Coy
Hans låtar är sjukt fina! Särskilt Chase Coy – If The Moon Fell Down
LYSSNA O NJUUT!!!!!




Aja, nu kmr de dröja år o dar igen innan ja orka skriva seriöst igen.



KLIPPT! (innan partyt i fredags, vilket va awesome!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0