Todaay

Idag ska ja o se nån skräckis me en pajk! Trevligt! Hoppas ba de inte ä nå hemska skräckisar så ja skämmer ut mig själv, haha nä men så illa ska de no inte va förhoppningsvis! Ca 2 timmar innan ja ska in på stan o möta upp han o sen dra te hans place. Alldeles för långt bort, ja ha ju inge o göra :P
Mne men, idag så ha ja hunne gått en runda på stan för o kolla om hm fått in nå jackor än inför vintern men ja ä väl alldeles för tidigt ute än, som vanligt typ? Sen kolla ja på nå kläder o prova lite men ja kände mig absolut inte taggad på o prova kläder, för då ja sto i omklädningsrumme o prova så kändes allt ba blä. De få vi ta nån annan dag då ja känner mig prettey!

O ja ä väldigt ont i min vänstra överarm o ja ha ingen aning va ja gjort, vakna imorse av att de gjorde ont. Ja undra fan ibland va ja gör då ja sov, ont i armar, ont i ben, ont i fotleder. Va fan håller ja på me?? O.o Haha..



Mmm.. Hoppas på godis ikväll (A) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0