Blää..

Ja hatar matte.. Pallar inte.
Pallar inte heller samhälls, ha typ inte ens börjat på de... Yäääy.. Ska ha gjort sex sidor tills nästa söndag, alltså alla hjärtansdag.. Hmmm! Hoppas mattias kan få igång mig me o göra de där, han ä ju som ändå bra på att få mig att käna mig bättre till mods och sådär.

Matte prov imorrn, göra en klar en hel jävla bilduppgift på 2 o en halv timme... Tro inte nån kmr lyckas me de. Sen Mattias i helgen <3 alltid taggat!
O ja ha redan kirrat hans alla hjärtansdag present! KATSCHIIIING! Känner mig stolt.

Förresten.... ja ha köpt en rosa tröja/klänning (A) jätte stor men asskön! Men man måste knyta den på sidan för o få den o sitta snyggt. Är väl ändå inte allt för taskig? Är ju ändå roligt o göra nå random.


Mys mys.

Kommentarer
Postat av: Annika

Sv: Tack så mycket :D

2010-02-05 @ 11:19:42
URL: http://malusdomestica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0