Hmm..

Känns som ja måste skriva nått.. men ja ha ingen aning om vad..
Ja lova ju mig själv att vara mer positiv men som vanligt så börjar de gå nerför igen o dom gamla vanliga känslorna kommer tillbaka.. Kan ju säga att musik hjälper mig jävligt mkt, tex den här låten Red - Ordinary World. Så underbart skön låt, den håller iaf mitt humör på en jämn nivå. Jävligt bra text ändå, kan relatera till den jävligt mkt, såna låtar som är bäst. Såna som fångar mig mest, jag älskar såna låtar som fan <3

Ja ikväll ha ja då meka i skotern, tog nån liten bild, få se om ja orka lägga upp... Ska meka mer imorrn o försöka få så att då boggin är som den ska, sen få framdämparn vänta ett litet tag typ..

Några bra låtar här då:
The Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel
Red - Ordinary World
Vanessa Carlton - Ordinary Day
Vanessa Carlton - A Thousand Miles
Avril Lavigne - Anything But Ordinary
Snow Patrol - Hands Open
Snow Patrol - Run
Snow Patrol - Open Your Eyes
Crusified Barbara - Can't Handle Love
Backyard Babies - Minus Celsius
Backyard Babies - Roads
Itchy Daze - Monster
Tenth Avenue North - Hold My Heart
Nick Lachey - Beautiful
The Fray - How To Save A Life
Extreme - Play With Me
Christina Aguilera - Beautiful
Christina Aguilera - The Voice Within
Christina Aguilera - I'm OK
Christina Aguilera - Hurt
Christina Aguilera - Ain't No Other Man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0