Mitt liv..

.. Suger så jävla hårt just nu... Ja orkar verkligen inte me de längre... Ja får aldrig leva mitt liv.. Alltid äre nått i vägen, min käke förstör mitt liv... Alla människor förstör mitt liv.. Ja orkar inte me nån...

Ja vill ligga i min säng o bara gråta, gråta tills de inte finns tårar kvar.
Bli hålle om av den ja älskar o känna att han förstår mig o att han kommer finnas där i vått o tort
..
Ja vill få leva mitt liv för en gångs skull..
Känna mig ung och levande
För tillfället är ja bara kall o hård o undrar över va kärlek egentligen är.

Ska ja va ärlig så vet ja inte längre, ja gör inte de..
O ja undrar om ja nånsin vetat de..
Jag vill att nån ska hjälpa mig att ta tag i mitt liv o säga till mig att allt kommer att bli bra, det finns inget att oroa sig över, de är du och jag och jag släpper dig inte. Jag älskar dig..
Ja sitter o väntar på denna räddare
Men kommer han nånsin att komma?
...



Kommentarer
Postat av: Frida

finns om du behöver prata gumman! kom ihåg de!

2010-02-22 @ 13:25:05
URL: http://ffolkesson.blogg.se/
Postat av: Hanna

finns om de ä nått

2010-02-23 @ 00:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0