Hatar

Ja börjar bli jävligt less på alla nätter, ja sover så jävla dålig hela tiden, vaknar hela tiden, ont överallt så de ä bara allmänt jobbigt, ont o huvet få man som satan också.
De enda man gör hela dagarna är att plågas, ensam... Ingen där...

För o va helt ärlig så hatar ja lov, hatar de här lovet speciellt mkt.. Få typ aldrig va me Mattias för han verka ju alltid ha så JÄVLA mkt mer vettiga saker att göra än att va me mig, o de enda han gör typ ä att spela WoW, o imorrn ska han tom typ GÅ till karschsten bara för att ha nånting att göra.................. Ja tackar för de ja... Du vet precis hur man ska behandla sin tjej..
Förlåt Mattias men du vet inte va ja måste stå ut me dagarna i ända... Du kommer aldrig förstå för du ta allting så jävla lätt.. De gör inte ja, ja ta åt mig allt som en jävla svamp o de ä ingen som kramar ur mig så de ä kvar.. Sitter kvar i hjärnan o kommer alltid fram så fort ja inte ä me dig, ibland även då ja ä me dig.
Saker från förr, saker som aldrig inträffar, saker som inträffar, allt.



O förlåt även till ni som läser den här xtremet ovärda bloggen.. Ja vet mina känslor alltid tar över styr o blir xtremet jobbiga o skit, men ja skriver här för att skriva av mig.. ä väl de bästa ja kan göra typ.. annars så skulle de bara äta upp mig annu mer.

Tack för mig för den här gången..

Kommentarer
Postat av: Zandra

Sv; den kanske har någon form av placebo-effekt :D haha

2010-01-28 @ 19:30:12
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0