Allt roligt - ÄR DYRT!

Varför ska underkläder va så himla dyrt ändå? För bara en bh o ett par troser så gåre ju över 200 jävla spänn, de ä ju inte coolt... För alltså, de gå ju inte direkt mkt tyg åt dom så varför ska dom då kosta så mkt? Haha.. Nä men egentligen ska man inte klaga, är inte så dyrt egentligen men om man kolla på va man ha för ekonomi äre fan svindyrt, man ha ju inte råd o köpa många grejer direkt. (Även fast nu jag inte betalar mina kläder själv oftast men ja tyck de svid iaf..) Men men, sånt ä livet. Allt roligt etc är dyrt o kosta mkt penning, de suuuuger! Måste skaffa mig ett jobb till hösten o tjäna gopenninga!

O ja ha köpt mig ett par nya solbrillor, stek.
Dom här kosta fan 139 spänn... !!!

Sommar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0