Vacker utan spackel!

Rubriken säger allt!
Kom på en gammal låt som heter då som rubriken, jävligt bra text för den ä så jävla sann! O ja hatar/tycker inte om då folk sminka sig mitt i sommarn me foundation o hela köret, för va ä lixom meningen? Få ju ingen snygg bränna eller nått! Bli ba arg, våga va natuurlig!!! -.-
Elite – Vacker utan spackel - Rock Edit

O ja se typ helt seriöst störd ut me mitt håår!
Måste göra nått åt de... Blää.. Min färgning ha typ blive blond o hur jävla snyggt ä de då?...
Sådär orangeblond också! Ännu värre. Blir aggresiv på riktigt! Inte ok!
O nu ha ju även min utväxt börja synas också som ni se, väldigt mkt också! Nått måste ba göras!
Måste till frissan innan skolan börja o snygga till de i nån cool frilla som passa mig o min fucking ansiktform!

Btw, nybadad o fräsch o osminkad! + Värme o sol, de ä riktig sommar de!
De saknas ba nån o dela de me! Nån kompis, kille ba nån lixom!
AAARGH!!..argh argh argh argh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0