"Du ser lesbisk ut"

Igår kunde ja inte somna förrns typ kl 2 pga olika omständigheter... Alldeles för mkt att tänka på, alldeles för mkt. Men men, tog mig upp imorse iaf, lättare än vanligt också. Ja hade även väldigt lång tid på mig så jag hann gott o väl fixa min "lunch", de va bra, ja hade dött utan den!! Men nu efter att ha spelat dom 4 matcherna idag mot olika ns-are så är ja helt död i kroppen, ja ha ont överallt, även i mitt lår som ja sträckte mig i igår. Borde no inte sprungit så mkt men ja kunde inte låta bli... Så sjuuuukt roligt de är! <3 Men snygg va ja iaf! Haha, de va vi alla, dom flesta kom ju i tid för att hinna fixa till oss med kol o allt, va sjukt heta! Rawr? haha... Men ändå vann vi inte utklädningen som ingen fatta?!!?!?!? Alla va utklädda, sjukt bra också, alla såg ju ut som militärer. Meeen nääääääää! Vi låter dom andra ns vinna utklädningspriset för att 7 st va utklädda till Astrid Lindgren figurer.... Vill mörda nån, ja lova deras fittmentor monica va me o bestämde, för hon va då hel nöjd o sa "åsså bjuder ni även 1c då" åsså typ blinka, jävla kärring. Ska sticka kniven i horan imorrn.
Men men.... Fick iaf hör världens roligaste grej som Joel sa till mig, "du ser lesbisk ut" HAHAHAHA ja höll på garva ihjäl mig x''''D är man lesbisk för man ha flätor o militärkläder? HAHAHAHA ja dör helt allvarligt! Sjukt kul!
O imorrn då så börja vi inte förrns typ 10, ska samlas där me klassen en allra sista gång nu innan sommarlovet, buhu :( hoppas vi kommer göra nått i sommar, som de troligast kommer o bli! :) FEEEST HOS ALEX! O typ mig då men då ä många välkommna :P

O nu några bilder ;D sjukt heta!

B-rudar ju!


Hahaha, Livia se ut som en neger! xD

Söta Melina o Linda! Diggar fejset på Melina, haha asg!

Se ja lesbisk ut?... xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0