Taggar morgondagen o sommaren!

Alltså snart är de ju fan sommar, HEEELT SJUKT!!! Men ja älskar de! De känns som de kommer bli en sjukt bra sommar! Kommer försöka göra typ allt!
Men innan sommar är här "på riktigt" så ska NS-programmet spela brännboll imorrn! Vi ha dela upp klassen i 2, tjejer o killar. Vi tjejer kommer va så sjukt smooookin' ;D iaf ja.. hehe (A) Nä men prova just de ja ska ha på mig o de va sjukt snyggt xD fast undrar om ja kommer få ha min fina mössa som ja ha me mig... Den kanske inte ä så passande xD men vi se ju imorrn! Brudarna ska samlas kl 8 på draggen för att kirra våra outfiter så vi ä mer matchande xD alltså samma krigsmålningar o smutsiga o fina! Hoppas de bli en grymt bra dag me mkt sol o skratt :D

Sen så kommer själva sommarlovet börja grymt bra, på freda ska ja till lse för att parta me mina bästa vänner! :) o rodde typ också då men han räknas inte xD (A) Men de kommer no bli sjukt grymt, underbart folk, dricka o pojkar överallt så ska ragga x'D nä men vi se ju hur mitt humör ä då om de ä de ja kommer tänka på :P...

Här är mina söta tanter som ja ska va me :] hoppas de inte bli nå ändrade planer ba x3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0