Typ... Misshandlad?

Haha alltså ja vet inte hur ja lyckas me allt den här våren!
Hade fotboll på idrotten ida o kötta väl ganska mkt, lite väl mkt ibland... Men iaf, small ihop me Joel o hans smalben så ja ä blå mitt smalben nu xD Tack för den! Nu ä ja ju typ blå överallt på mina ben! :P Tro ja skippa korta shortsen imorrn för o dölja mitt fina blåmärke :P vart typ stort xD

Förresten så ha ja inte skrive nått om mina upptåg i lördags va? xD känns som ja ba vill nämna lite iaf ^^ de va iaf cp kul! Dom flesta va ju jävligt fulla o allt, särskilt Joel, först o spy på kvälln :P han hade börja 3 på dagen, så när ja kom dit just före 9 så va han ju redan helt lost xD helskön kille iaf! Måste göra om de där i sommar :P skulle va helskönt! Ja för den delen hehe ja ja drack ju också alldeles för mkt men de vart ju int förrns där vi 2 nån gång som ja krascha som xD så ja gick hem :P men asroligt vare innan!

Åh nä nu orka ja inte skriva mer xD Gonatt eller nått :P skriver väl kanske imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0