...

Ja vet de ba hände igår men ja orkar inte leva me tanken att ja aldrig kommer att få hålla dig i mina armar på samma sätt som förut.. Aldrig få kyssa dins mjuka läppar o kolla in i dina underbart djupblå ögon... Få sitta o kolla när du sitter där hur söt som hellst, jätte glad för att du få spela spel, dina ögon glittrar o ditt leende smittar av sig... Ja orkar inte o ja vill inte.... I will never be the same again..

9/5 2009 - 10/5 2010 <3....



Allt ja gör får mig att tänka på dig..
Tårarna trycker på för varje liten grej...
Jag orkar seriöst inte!!!!!!!!!!........
Min mening med livet ha försvunnit..

Många av er tycker säkert att ja överreagerar men this is me, ja klarar inte av sånt här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0