Helgen

De känns som helgen kommer bli najs! Känns taggat ;o
Träffa tanterna! O träffa massa annat roligt folk! Ska på basen o chilla sönder, "tricka". Träffa Rodde :D xD Han kommer va mobbad x) haha, fast de kommer ja me.

Idag:
så måste ja kirra "trickat", ringa min farbror för skjuts hem, tråka hemma.. Försöka plugga spanska
Imorrn: sova, försöka plugga. Dra till basen o chilla me folket! Sen åka åt lse
Sönda: Ska typ gratta eric? xP den där knasbollen! haha, ska typ bli roligt. Sen åka buss tillbaka till stan igen för skola igen på månda! Huvva, men ha iaf sovmorron till 20 i 12 :D SCOOOORE!!!!


Roligt att träffa dom igen, känns som de va länge sen nu. Få se vilka lse-pojka som kom dit x) Mitt ex ska då dit, yääy! Men palla inte bry mig längre :P Aja, hoppas ja få nå drickat iaf. Då kommer de va på topp!...
Måste typ ringa till nån då o trackassera x'D haha få se vem mitt offer blir! >:)

BTW, nån random kommentera min blogg igår? xD
Who is that? Hahaha

Kommentarer
Postat av: Friiiidaaa!!!

Haha ofta man skriver SÅ till en random också... XD

PEPPAAAA!!!

2010-05-21 @ 10:34:04
URL: http://fridafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0