Idag är de bättre.

Idag ha ja börjat få i mig mat, känns skönt. Men måste äta mer känner ja, är hungrig.
Idag tog ja en extra sovmorgon också, bestämde mig för att skippa idrotten för ja visste att ja inte skulle orka me den. Huvvaligen, så dåligt ja mådde igår så de ä inte sjukt. Men solen idag ha fått mig att må mkt bättre, så himla skönt me sol o värme. Ha korta shorts, ett linne o min sköna adidas tröja. De är awesome, älskar sommar, hoppas de bli ännu mer sommar så man kan bli brun. Önskar att man skulle utomlands i sommar men nä så kommer de inte bli :( få tagga till vintern istället då jag, Hanna o Frida ska utomlands!! TAGGA!!! <3

Kommentarer
Postat av: frida..!!!

TAGGAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

2010-05-31 @ 17:35:44
URL: http://fridafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0