Inte min dag.

Alltså seriöst, va händer me mig? Ja bruka inte försova mig O.o Ja vakna seriöst av ett sms från Robin kl 8, tack gud för att han skicka åt mig annars vet ja inte näääär ja vaknat!!!! O ja hann bara trycka i mig en krov me lite ketchup för att få i mig nått iaf!
O sen inte nog me de, ja kommer ju då 10 min sent ungefär. O då gå ja o lämna grejerna i skåpet o då glömmer ja nyckeln i låset!! Tur som satan ha ja för den hängde kvar där då ja kom o ingen va borta! PHUU!!! -.-' där kunde alla mina grejer va borta o de va mkt!!!
Nu sitter ja bara o väntar på att engelskan ska ta slut, vi gör ingenting... Sen ska matten ta slut o gud vet va vi gör där nu, för matteB ä väl slut nu?? Sen två timmars hål o sen måla lite på min manliga pinuppa sen ä ja klar för dagen!! Hoppas de gå fort :/ annars bli inte ja nöjd.. Ont i huve som satan -.-
Men men, EGOPICTURE :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

=D

2010-06-03 @ 15:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0