Rosa, haha

Igår va ja galen o köpte tröja o ett linne till som va rosa! Jätte tjejigt o se jätte jätte roligt ut!
Se ut som ja ä en liten kebabkiosk!
Men ja kände ja ville ändra något i mitt utseende eller nått o då vart de en rosa tröja!
O ja märker att mitt hår se lite knasigt ut, bajsig färg.. Men ja palla inte färga de nu innan sommarn för de kommer ju lix att blekas. Så de va som de ä, även om de se ut som skit!
O sen ska ja klippa mig på måndag, få se hur kort de bli, de ä ju ganska duktigt nött även fast de inte va så länge sen ja klippte de, få se va dom säger där.. Skönt att de ä precis vid skolan så de ta ju som inge lång tid att dra mig dit.


I look happy.

Kommentarer
Postat av: anna

du är FIN!:) tro inget annat! skit i killen, att vara singel är underbart! Ha det så bra!:) pusspuss

2010-05-20 @ 22:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0