Time will be tough

De känns bättre men de kommer i omgångar o de ä så jävla jobbigt. Ja känner att ja måste göra nått för att få tänka på nått annat o lixom ba få leva i nuet.. Men de finns ju fan ingenting o göra.. Ja känner mig så less, ja ha ju faktiskt kunna lett o skrattat lite igår o lite idag men de känns andå bara jobbigt.. Folk ha skrivit mkt me mig o försökt få mig att tänka på annat o de ha ja faktiskt gjort, tack för ni finns. De uppskattas i en sån här jobbig tid så att säga, o ja hoppas ja klara mig igenom de utan att göra allt för dumma saker mot mig själv. Ha ju redan varit korkad.

Miss you..
Finns så mkt ja vill säga men ja kommer få de osagt den här gången.
Kanske är de lika bra.. Ja vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0