Fan nu börjar de igen?

Känner mig vilsen o vet inte varför. Vill typ prata me nån, men vet inte med vem eller om vad.
De vart som ba, knas?
Kan va för att ja vill inte hem.. Ja vill va ute o leva livet. Men hur fan ska man kunna göra de då man aldrig får chansen? Vem ska ja ens ta med på min konstiga "upptäcksresor"?
Fick värsta suget nu på att bara fara nånstans, resa bort. Glömma lite, rensa tankarna. Bara vara mig. Fan va skönt o va själv också.. Synd att man aldrig skulle få de ba.. Göre då man bli 18 eller nått, ta en resa o bara koppla av, vara ute i världen. Få va den självständiga Josefin som aldrig riktigt kommer ut känns de som. Alltid äre nått som stör känns de som, aldrig blire som ja lixom vill. Ja vet inte va ja snacka om nu heller, men men. Ah va fan, konstig ä man väl o de ä absolut ingen nyhet!
Förvirring o åter förvirring. Vad vill jag? Vad vill han? Vad vill vi? Vad, bara vad?
Nä nu måste ja sluta, *bitchslap*x2 kanske man kan tänka klarare.


Jävligt fin låt ändå, ja gilla den. Starkt.
Jace Everett – Greatest Story (Never Told)

Fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0