Förkylning på G

Åh va ska man säga? Livet är najs för tillfället, förutom den dåliga sömnen haha! I förrgår så sov ja 6 timmar o inatt sov ja bara 5, så ja ja är typ ganska duktigt trött o ska lägga mig tidigt! Men ack så mysigt de ä o va uppe sent om kvällarna me den där pojken, men han kommer ta död på mig! :P haha, ojojoj. But I'm happy anyway.
O IMORRN HA JA MIN FÖRSTA KÖRLEKTION!!! Hoppas de gå braaaaa! Kommer typ va askul! Ha ba 2 lektioner imorrn också så ja ha ba skola till kvart i 12 o 12.30 så ha ja lektionen, så kanske bli lite stressa dit men de ä ändå lurre!

Slut i huvet de ä jaaa! Nu ska ja typ försöka göra lite skola sen ska ja fan lägga mig i sängen o se film o sen sova!! SNARK SNARK <3
Btw, de ä ganska mysigt ändå o vakna vid någons sida även om man inte kan ligga kvar i sängen o mysa. O även komma hem till någon. I like it.

Nu blire:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0