Hur ska denna vecka sluta då?

Alltså ja ha sove alldeles för lite den här veckan! Kommer va fucking död, måste försöka komma isäng i vettigt tid idag... Freda natt gick ja o la mig 4 o igår så la ja mig 3 o båda dagarna så vakna ja vi typ 10, känns bra eller så inte! Min nacke o rygg ä pajj! Även mitt huve, tro aldrig min huvudvärk kommer o gå över...
Åsså taggar vi exkursion hela tisdan då o cyklat till Hamptjärn o ta massa prover o lyssna på Bettan! Kommer va en sjukt lång dag o ja måste typ iväg o handla så ja ha nått o äta tills dess.. Blöööö.

O ja tro seriöst ja ska typ lägga mig om typ 30 min-1½ h så ja kanske få tillräckligt me sömn så ja orkar me skola imorrn! Mmm..Skönt o sova....

Gick till Hamrinsberget idag också, men denna bild ger inte utsikten rättvisa.
Glömde digitalkameran så bli ba en mobilkamerabild...


Sova sova säng säng säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0