Lång dag.

Vet egentligen inte varför ja skriver detta nu för ja borde verkligen sova! Håller på att bli förkyld, ha haft ont i huvet hur många dagar som hellst, snuvig o hostar ibland + att ja sover för kort, vaken alldeles för sent. Åsså så va ja oklok o sprang idag o träna lite o hade kankse lite för lite kläder på mig också.. + att ja slekese me en pajk nu ikväll igen, kommer göra han sjuk o mig ännu sjukare (Y) Inte bra, men men. Sånt är livet o de ä ba o härda. Få hoppas på de bästa!!
O han säger att ja borde följa han på kickboxning för de va tydligen jävligt roligt men alltså ja vetta fan, ja skulle bara skämma ut mig själv! Så njaa alltså! Även fast ja vill prova de men iaf..

Åh ja skulle tage mig en macka innan ja borstade tänderna för fan va hungrig ja blev nu :(


Söt bild! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0